تپش قلب بالا – پرسش 298

  • تصویر کاربر براهوی سه شنبه ۵ اسفند ۹۹( 1 ماه پیش) تعداد بازدید: 15 مشاوره
    سلام اقای دکتر امیدوارم حالتون خوب باشد من پسر ی به سن دوازده سال دارم سال ۹۸ مهر ماه صورتش ناگهانی ورم کرد وبی حال شد بردم دکتر یک هفته بستری شد اول مانیتور وصل کردند بعد ۲۴ ساعت هلتر تشخیص تپش قلب بود دارو هم یک قرص داد هر موقعه فراموش میکرد بخوره دوباره کمی ورم میکرد حالا قرصهاش چند ماه است تمام شده ایا بنظرت برا پسرم خطر داره دوباره پیگیر مریضیش بشم یا همون دارو را ادامه بدم اخه حالا با وضعیت کرونا هم نمیشه ببرم بستری کنم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید بیطرفان سه شنبه ۵ اسفند ۹۹( 1 ماه پیش)

      سلام و عرض ادب 

      فرزند شما حتما نیاز به بررسی مجدد قلبی دارد و قطع دارو با توجه به شرح حالی که گفتید خطرناک است 

      بعید است مجدد نیاز به بستری داشته باشد چون اغلب برای شروع دارو و پیشگیری ار عوارض احتمالی برای شروع دارو بیمار بستری می شود و تمدید یا قطع دارو توسط پزشک معالج اغلب نیازی به بستری ندارد 

      پیشنهاد می کنم نزد پزشک قبلی خودش ببرید چون شناخت بهتری از تشخیص و سیر بیماری دارد